Midsommar och lite till.

nu är man hemma igen, kom hem i går vid 4 halv 5.

Det va en supertrevlig midsommar.
dans, musik, fulla folk och främlingar.
 
jag fia och carro kom ganska sent på torsdagen så alla va ganska fulla när vi kom.
men det vart en ganska tidig kväll alla låg och sov vid 12, vilka tråkmånsar det va bara jag och Ida som va pigga, så va satt och parata en stund innan man somna. men det fanns inte sov platser till alla så man fick ligga på köksmattan i köket, hur skönt som helt, Oja.

Och i fredags så vakna alla vid 10 och man va helt slut man hade nästan inte sovigt något så jag gick in och la mej i farfars rum. sen vakan ja vid halv 12 ovh då va det bara att gå upp och börja hjälpa till att fixa i ordning till sillen och potatisen. men man är ju ganska kräsen när det gäller rå fisk så det blev en sallad till sig själv. haha
eftermaten vart det dansa kring midsommarstånget, efter dansen så vart det på drickan och hade hur trevligt som helst.


När jag kom hem så va ja hur trötter som helst, och gick å la mej en stund. när ja vakna så va ju hur rastlös som helst och visste inte vart jag skulle ta vägen. så jag ringde johanna men hon va fortfarande hemma hos muppen så dit kunde man inte åka för sista bussen hade gått.
Så ja ringde natta och kolla vad hon gjorde, då satt hon och ida på möners så jag åkte dit och drack cola och vi pratade om midsommar. rocktig trevlig kväll. sen avslutade vi kvällen här hemma med en film och en nattfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0